سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شربت کامبوجا،نوشیدنی،کامبوجا،قارچ کفیر،کفیر آب 09013908419

نظر

         خواص درمانی شربت قارچ کومبوجا 09013908419 قارچ کامبوجا اکسیر جوانی و درمان بسیباری از بیماریها و جوان سازی سلول ها  و شادابی پوست و صورت و جوش و چروک و کبد چرب و فشارخون و چربی و کلسترول و کاهش وزن و لاغری و پیشگیری از رشد سلولهای سرطانی و ام اس ms:  قارچ کومبوجا چین و چروک‌های پوست را کاهش داده و لکه‌های قهوه‌ای روی دستها و صورت را برطرف می‌سازد و موجب افزایش خاصیت رطوبت پذیری روی پوست است جوش‌ها و کورک‌ها را برطرف می‌کند. شربت قارچ کبد چرب را کمتر از 3 ماه درمان می کند. نوشیدنی قارچ کومبوجا از ناراحتی‌های قلبی می‌کاهد، تصلب شرائین و فشار خون را درمان می‌کند.


      شربت قارچ کومبوجا میزان قند خون (دیابت) را تنظیم کرده سبب افت ناگهانی قند خون در افراد دیابتی می‌شود و اگر به طور روزانه و با توصیه مقدار دوز ارائه شده مصرف شود در مدت 100 روز اوره را کاهش می‌دهد شربت نوشیدنی قارچ کومبوجا فعالیت کبد را افزایش داده و نارسایی‌های کبد وکلیه را درمان می‌کند شربت قارچ کومبوجا میزان کلسترول خون و اوره را کاهش می‌دهد. نوشیدنی قارچ کامبوجا فشار خون را تنظیم می‌کند. شربت چای قارچ کومبوجا در ناراحتی‌های کلیوی توصیه می‌شود ،مثانه را پاک می‌کند‌ و کولیت و سایر دردهای دستگاه گوارش را التیام می‌بخشد.  نوشیدنی قارچ کومبوجا باعث لاغر شدن و کنترل وزن بدن می‌گردد. شربت چای قارچ کومبوجا از پیشرفت برخی سرطان‌ها و ایدز جلوگیری می‌کند.

 
11- نوشیدنی قارچ کومبوجا رافع یبوست است (امامان و پیامبران میفرمایند اُم الامراض یبوست)و ترشح غدد عرقی پا را درمان می کند. قارچ کومبوچا عاملى مؤثر در پیشگیری از سکته‌هاى قلبى شناخته شده. 


13-شربت کامبوجا رگها را نرم می‌سازد و جریان خون را افزایش می‌دهد. نوشیدنی چای قارچ کومبوجا از بیخوابی می‌کاهد. و شب ها را بآرامی سپر خواهید کرد. نوشیدنی قارچ کامبوچا برطرف کننده ناراحتی‌های عضلانی در شانه و گردن و در ناحیه کمر نرمش افزونتری ملاحظه می‌نمائید. شربت قارچ کومبوجا در رفع برونشیت و سرفه‌های آسمی کمک می‌کند.  نوشیدنی کامبوجا به دفع مزاج بلغمی کودکان نیز یاری می‌رساند.  


قارچ کامبوجا شربت چای قارچ کومبوجا حساسیت اعصاب دردناک و ضعف اعصاب را بهبود می‌بخشد. نوشیدنی کامبوجا برای درمان آب مروارید و سایر تغییرات قرنیه موثر است و دید چشم را افزایش می‌دهد. شربت کومبوجا اثر شگفت انگیزی بر پوست سر دارد،از تاسی سر جلوگیری می‌کند و موها را ضخیم و سیاه می‌کند(حتی موهای سفید).  شربت قارچ کومبوجا رشد سلول‌هایى سرطانى  و ایدز را متوقف مى‌کند.  

 

نوشیدنی قارچ کومبوجا بیماری نقرس را درمان می کند. شربت کومبوچا فلجی ام.اس  MS را درمان می کند.  نوشیدنی قارچ کومبوچاروماتیسم و درد مفاصل را درمان می‌کند. شربت قارچ کومبوجا در زمان یائسگی خانمها از گر گرفتگی جلوگیری می کند. شربت چای قارچ کومبوجا مور مور کردن انگشتان دست و بی حسی آن را برطرف می‌کند. شربت قارچ کومبوجا صبح ها هنگام برخاستن از خواب انرژی بیشتری را احساس می‌نمائید.

 

      در شربت قارچ کومبوجا دارای گروه ویتامینهایB1 تا B12 می‌باشد که هر یک از این ویتامینها کاربرد خاصی برای انسان دارد.  قارچ کومبوجا قوای میل جنسی را افزون میکند. قارچ کومبوجا به دلیل داشتن اسید گلوکونیک و گلوکورونیک کسانی که در مناطق پرخطر و آلوده با سموم شیمیایی  زندگی می کنند اثر نکرده و تاثیر سموم بر آنها بی اثر است.  

    در شربت قارچ کومبوجانوعى ”آنتى‌بیوتیک قوی“ در ترکیب قارچ کومبوجا (کامبوجا) وجود دارد که وجود آن باعث مى‌شود مواد زائد و دفع سموم بدن از می‌‌شود.، طول دوران جوانی افزایش و علایم  اولیه? پیری دیرتر ظاهر ‌گردد.  شربت کامبوجا بواسیر را از بین می برد.  نوشیدنی کومبوجا اسهال را بر طرف می کند.  

 

    شربت چای قارچ کومبوجا محرک اشتهاست و اختلالات بیخوابی را از بین می برد.  نوشیدنی چای قارچ کومبوچا انواع آبسه ها و آفت دهان را درمان می کند.  شربت چای قارچ کومبوجا ورم مفاصل (آرتریت) را درمان می کند و ماهیچه های پا را تقویت می کند.  شربت قارچ کامبوجا درمانی برای آبله مرغان است.

    شربت کومبوچا در بطری های پت 1/5 لیتری ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت  به درب منزل و ترمینال شهرستان پک بسته بندی 6 لیتری و 9 لیتری و 14 لیتری و 18 لیتری و 24 لیتری

     قارچ کامبوجا: قارچ کومبوجا قارچ کومبوچا نوشیدنی چای کامبوجا: شربت کامبوجا:شربت چای قارچ کامبوجا:نوشیدنی کامبوجا ناشناخته اما بسیار مفید و سودمند و درمانگر  ام اس ms, سرطان, نقرس, دیابت, کبد چرب و انرژی زا و .. ..
توجه:!! برخی در سایت ها و وبلاگهای خود شماره های تلفن بنده را گذاشته اند و همچنین شماره حساب و عابر بانک خودشان را . شما با بنده صحبت می کنید و قیمت می گیرید  اما پول را به حساب دیگران پس اگر با شماره های فوق تماس می گیرید شماره حساب عابر بانک را از شخص بنده دریافت کنید. .با تشکر

قابل توجه خریداران محترم قارچ کفیر و کامبوجا: بنده در سایت هیچ شماره حساب یا شماره کارت اعلام و قید نکرده بعد از توافق و با تماس این سه خط همراه  و ثابت: 8419_390_0901و 09113751785 و09114101785کارت عابر بانک خدمتتون  اعلام یا پیامک می شود. با تشکر از اعتماد شما سروران گرامی ، کمیزی Kamizi

قارچ کامبوجا (کومبوچا) ********* شربت نوشیدنی کامبوچا (کومبوجا)

لایه قارچ کمبوجا_حسین کمیزی  شربت کامبوجا، کومبوجا یک لیتری مخصوص عطاری ها_کمیزی_09113751785
شربت نوشیدنی قارچ چای کومبوجا اکسیر جوانی

     قارچ کامبوجا یعنی اکسیر جوانی و شادابی ،کامبوجا یعنی افزایش طول عمر،مصرف یک دوره شربت کامبوجا یعنی 25 تا 30 لیتر شما را ، 5 سال جوان و زیبا می کند.کامبوجا: نوشیدنی چای کامبوجا: شربت کامبوجا:شربت چای قارچ کامبوجا:نوشیدنی کامبوجا ناشناخته اما بسیار مفید و سودمند و درمانگر و انرژی زا و  شربت نوشیدنی چای قارچ کامبوجا می تواند بدون عوارض شما را به وزن مطلوب برساند وباز سازی سلول ها را انجام و جوان سازی و شما را همیشه با نشاط و سرحال نماید و دافع سموم بدن می باشد..

ارسال به تمام نقاط کشور

    نمایندگی پخش و توزیع شربت چای قارچ کامبوجا  کومبوجا در هر استان و شهرستان می پذیریم(قابل توجه عطاری ها) با بهترین کیفیت  کامبوچا طعم دار با دمنوشهای ترکیبی جهت ناراحتیهای اعصاب و افسردگی و همچنین برای لاغری بیشتر بر اساس سفارش انجام میشود. کامبوجای ما با ماندگاری بالا و قیمت مناسب از آب تصفیه شده 8 فیلتر و بسیار سبک و گوارا تولید شده است. .

ژل رویال اکسیر جوانی و افزایش طول عمر و درمانگر بسیاری از بیماریها در بسته بندی ده گرمی و بالاتر پلمپ شده ارائخ به متقاضیان دوستداران جوانی و سلامت هستیم. هر گرم 4500 تومان  و ده گرمی 45000 تومان.

شربت جلبک دریایی در بطری های 1/5 لیتری 20,000 تومان

( خط تلگرام : 09381885868 )

کلمات کلیدی :

قارچ کفیر قارچ کومبوجادرمان کبد چرب و دیابت+فشار خون+درمان یبوست+لاغری+سرطان+ام اس+درمان سنگ کلیه و مثانه و صفرا

 

از این وبلاگ و سایتهای زیر دیدن فرمایید 

http://kombuja93.blogfa.com   نوشیدنی شربت کامبوجا اکسیر جوانی

http://Kombuchaa.ir  نوشیدنی شربت کامبوجا اکسیر جوانی

http://kefir89.ir    قارچ کفیر اکسیر جوانی

http://merajpayambar.blogfa.com     داستان معراج پیامبر

http://daroo-91.blogfa.com  درمان با گیاهان دارویی معجزه سیر با لیموترش


لطفا بعد از توافق مقدار و قیمت ضمن تماس، فیش واریزی  و آدرس را از همین خط ارسال نماِید .

کلمات کلیدی مطلب :